vrijdag 6 mei 2005

Fantastische vormen

Mijn leven begint fantastische vormen aan te nemen. Dinsdag ben ik in Gent op bezoek geweest bij een vriendin. Daarna met mijn broer, toekomstige schoonzus en vriendin en medeblogster Dagmi gaan feesten in de Pi-nuts. Geweldig feestje. Woensdag ben ik eerst met een soulmate gaan pintjes drinken van 14u tot 18u. 's Avonds ben ik dan met twee kameraden, of beter een kameraad en een kameradin, op café geweest. Eerst de voetbal gekeken (jammer voor PSV om zo'n goal tegen te krijgen in de laatste minuut, waardoor ze heel wat centen mislopen). Gisteren gaan stappen in Leuven bij vrienden die in de Allegria op de Oude Markt een feestje gaven. Weer tot in de late (of vroege) uurtjes gefeest. Vanavond is er Highway Party in Heusden-Zolder. En morgen moet ik op een fotoshoot zijn. Een vriendin-fotografe gaat foto's nemen als schooltaak. Zoals ik het begrijp moeten we reclame maken voor jenever. We moeten ons allemaal schminken in dieren, clowns, enz... Door de jenever zou de sfeer losser moeten worden. En zal de sfeer op de foto's terecht komen. Hetgeen de bedoeling is.

Is toch ongelooflijk prachtig om te mogen meemaken allemaal. *zucht* Ik geniet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

nice!
door deze weblog blijf ik toch een beetje op de hoogte van hoe het met je gaat. (want ik zie je idd weinig)
het was tof om je nog eens terug te zien. en geniet gerust voort ;-)

Anoniem zei

Ahum, blijkbaar blijft mijn commentaar niet staan bij u lieve Rob!
Enfin, blij dat het eindelijk gelukt is, het blogding ;-)
dikke zoen en hou je goed!
D.