vrijdag 21 oktober 2005

Pünct

Eindelijk is het er!!! Het laatste spel in de Gipf-reeks!!! Jahoe! 2005 kan niet meer stuk. Jammer genoeg heb ik nog niet de kans gehad om het te spelen. Maar in de test-fase heb ik het met licht gewijzigde regels al een paar keer gespeeld. En ik kan u vertellen: het is subliem! Het ontsproot dan ook aan het geniale brein van Kris Burm, onovertroffen spellenmaker. Alle cultuurbarbaren die er nog nooit van gehoord hebben mogen niet surfen naar www.gipf.com, maar moeten het spel onmiddellijk aanschaffen. Ik weet het, ik klink als Jo met de Banjo, maar dit spel maakt simpelweg mijn dag, mijn week, mijn maand, mijn jaar perfect. En ook uw jaar als ge het maar eens zoudt durven uitproberen, lafaards! (Oké, ik zal niet overdrijven: het maakt uw week goed.)


Geen opmerkingen: