dinsdag 19 juli 2005

Gentse feesten

Jammer, jammer, jammer. Ik kan niet naar de Gentse Feesten en dat knaagt. Nochtans was er genoeg volk dat goesting had om mee te gaan. Annemie als Ten Days Off bezocht wordt, Bart als hij 's anderdaags maar fatsoenlijk op zijn werk kon verschijnen, Bieke als ze niet moet werken bij de BASF, Dagmi tussen het thesissen door, Frederik wellicht, Hanne maar ik moest haar eerst bellen, Ilse zeker aan haar mails te merken, Severine als we maar de Graslei bezoeken, Stefaan na het schrijven aan zijn thesis, Tom die zijn enige week verlof net tijdens de GF plant, en al diegene die ik nog vergeet.

Maar het lukt me dus niet om naar GF te gaan. Vandaag en gisteren heb ik namelijk gewerkt aan een plaat. Ik had beloofd een achtergrond te schilderen voor op de fuif van de familie Valgaeren (www.175jaarbelgie.tk). Iedere gast mag bij het binnenkomen zijn/haar verkleedkleren tonen, poserend voor de achtergrondplaat. Die plaat is nu af en wellicht later te bewonderen op de foto's die online zullen staan op voornoemde website.

De rest van de week kan ik echter ook niet naar de GF gaan, omdat ik op vakantie vertrek richting Fontainebleau, tegen Parijs. Vier dagen rotsklimmen met een bende ouwe zakken via mijn schoonbroer Stefan :-) Allez jeugdige veertigers klinkt beter. In een tentje overnachten, zelf ons potje koken, en af en toe een paar uurtjes tegen de rotsen kleven. Ik kijk er naar uit. Het verslag volgt zeker later nog. Ik houd jullie op de hoogte.

Ik wil van deze blog nog gebruik maken om te zeggen dat mijn gsm stuk is. Ik ben er mee in het water gevallen. Ja, weer één van mijn stoemiteiten. Rock Herk, het mooiste festival van het land, heeft een vijver op de weide. En ik ben daar ingesukkeld met mijn gsm en mijn portefeuille in de zakken van mijn broek. Mijn mobieltje heeft nog een tijdje gewerkt, maar na vannacht heeft het toch besloten voor eeuwig te rusten. Een keuze waar ik me overigens weiger bij neer te leggen.

Lieve vrienden, ik hoop dat er nog vele avonden mogen volgen dat we kunnen vieren. Wat maakt niet uit.



Doet me er aan denken: houd alvast 3 september vrij in uw agenda. Normaalgezien ben ik dan genezen. Natuurlijk geef ik dan een knalfeest!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben zelf ook niet naar de gentse kunnen gaan, wegens een week verlof in de ardennen, maar toch leuk dat je op me dacht ;-)
Rotsen klimmen lijkt me trouwens veel leuker :p
En 3 september wordt bij deze gemarkeerd ;-)
Tot een volgende,
xx

Anoniem zei

binnenkort maar onze eigen Gentse feesten es organiseren eh. Leuk, zo zonder een massa volk en zonder Monza...gr Tom

Anoniem zei

kan ik hier ook iets schrijven? Ik lees dit nu pas maar vind het toch nodig om te reageren! het bord was een fantastisch, prachtig meesterwerk! maar spijtig dat je de gf niet gehaald hebt, volgende keer zullen we je laten gaan :) groetjes annemie