dinsdag 22 mei 2007

Kiezingen

Net het Kieskompas ingevuld op www.standaard.be. De partij waarmee ik het meest overeenstem is Ecolo. Hilarisch. Isabelle Durant zal het graag horen...
 
Zelf ben ik het meest verheugd over mijn behoorlijk grote standaarddeviatie. "De standaardafwijking duidt aan in welke mate uw antwoorden onderling verschillen. ... Zijn uw antwoorden minder consistent, dan wordt de standaarddeviatie, en dus de ellips, groot." (aldus www.standaard.be) Leve de interne inconsistentie! :-) 
 
 

2 opmerkingen:

Peter Dedecker zei

Wat is "consistentie"? Moet je, omdat je over één bepaald thema redelijk links denkt, dat ook zo doen voor andere thema's? Over bepaalde thema's denk ik nu eenmaal redelijk links, over andere dan weer redelijk rechts. Gevolg: pal in 't midden, met een redelijk grote cirkel.

Peter Dedecker zei

Weg met hokjesdenken, zowel in linkse als rechtse termen. Lang leve gezond verstand! (nvdr: dit is allesbehalve een oproep om voor de lijst van mijn naamgenoot te stemmen)